Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

When i grow up...

Λοιπόν αυτό το καλοκαίρι αποτελεί μία περίοδο εσωτερικής αναζήτησης για μένα και αυτό γιατί βρίσκομαι στην ''περίοδο των μεγάλων αποφάσεων'',όπως συνηθίζω να λέω.

Βλέπετε,το Σεπτέμβριο θα πρέπει να διαλέξω κατεύθυνση σχετικά με το επάγγελμα που θα ακολουθήσω και δεν έχω ιδέα τι θα κάνω...Δεν είναι ότι δεν έχω όνειρα,το κακό είναι ότι έχω και μάλιστα πολλά.Είναι αδύνατο να τα πραγματοποιήσω όλα,γι'αυτό πρέπει να επιλέξω...Ουφ!Δύσκολο!Μοιάζει λες και είσαι σε σταυροδρόμι και δεν ξέρεις ποιον δρόμο θα ακολουθήσεις...

Anyway,είμαι αισιόδοξη.Πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά και ότι αυτό που είναι να γίνει θα γίνει.Καλή συνέχεια στις καλοκαιρινές σας διακοπές.CU!

3 σχόλια:

  1. αχ μικρούλι πίστεψέ με,δεν είναι τώρα οι μεγάλες αποφάσεις...μεγάλες αποφάσεις θα είναι όταν θα χεις διαλέξει κατεύθυνση και θα χεις μπει στη σχολή που ήθελες και θα πεις "εγώ αυτό περίμενα απ τη σχολή μου?" και τώρα τι θα κάνω?

    κι εγώ πίστευα πως τότε ήταν τεράστια απόφαση,βλέπεις τα αγαπημένα μου μαθήματα ήταν η φυσική και τα αρχαία,what the hell was i supposed to do??και μπήκα στη σχολή που "ήθελα" και μ άρεσε μέχρι που σταμάτησε να μ αρέσει και τώρα θέλω να τα παρατήσω όλα και να γίνω χορεύτρια κι οι γονείς μου έχουν όλα τα δίκια του κόσμου που μου λένε "τότε γύρνα στη θεσσαλονίκη και κάντο".αλλά εμένα εκεί είναι η ζωή μου τώρα,δε θέλω να φύγω.και η μεγάλη απόφαση είναι...τι κάνω?κι η απάντηση μάλλον είναι "γαμιέσαι στη δουλειά για να πληρώνεις τα ιδιαίτερα του χορού και ψάχνεις ένα συγκάτοικο κι ένα φθηνότερο σπίτι"..θα προσπαθήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σίγουρα δεν είναι ό,τι ποιο εύκολο,αλλά ποτέ δεν είναι αργά για να κάνεις αυτό που αγαπάς περισσότερο...Αλήθεια,τι σπουδάζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαριάννα, σου εύχομαι ολόψυχα καλές αποφάσεις και επιτυχία σε ό,τι αποφασίσεις και προσπαθήσεις.
    Πάντα θα υπάρχουν σταυροδρόμια στη ζωή σου και στη ζωή όλων μας. Άλλες φορές θα διαλέγουμε το καλύτερο, άλλες θα πέφτουμε έξω στις εκτιμήσεις και τους υπολογισμούς μας. Ανθρώπινα και τα λάθη και οι αποτυχίες. Αλλά να μην χάνουμε το κουράγιο μας και να έχουμε την τόλμη να επαναπροσδιορίζουμε τους στόχους και τα θέλω μας. Σου εύχομαι και πάλι τα καλύτερα. Ευχαριστώ για το σχόλιό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή